.

Tuesday 22 June 2010

Besøk og ny portfolio

For en stund siden var jeg på et lite besøk hos en gammel venninne. Det var utrolig koselig og jeg hadde selvfølgelig med meg kamera så vi tok noen bilder i hagen dems..

Det var så godt men også rart å snakke med noen man ikke har sett på år men som kjente deg da du var ca 17 år . De kjenner deg på en helt spesiell måte.. Det er veldig morsomt å prate og mimre litt siden begge husker forskjellige ting. Så ting som hadde gått i glemmeboka kom tilbake igjen.


Vel det har skjedd utrolig mye i det siste. Kanskje litt for mye men jeg vil så gjerne ha med meg alt. ALT. Akkurat nå gleder jeg meg til helga. Da skal vi samles mange i Letohallen og jeg lengter etter det.



Jeg har laget en ny portfolio siden jeg syntes det var plass til så få bilder og gallerier i den jeg hadde. Nå kan jeg ha så mange jeg vil (nesten) . Det er gratis og det er tydelig ut i fra adressa , men for å få noe annet må man betale i mnd og jeg vil ikke det akkurat nå.. Men hvis du har lyst er i alle fall portfolioen å finne her :PORTFOLIO

Uansett her er noen bilder fra da jeg var på besøk og noen små bilder fra en photoshoot med en annen venninne. ( må laste de opp igjennom bloggspot fordi den siden jeg laster opp bildene mine til ikke fungerer som den skal akkurat nå.)



Photobucket



Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket






3 comments:

  1. Så flotte bilder! Likte spesielt brudebildene i blomsterengen. Flott med det gule og grønne, mot den hvite kjolen!

    ReplyDelete
  2. så vakkre og naturlige flotte bilder det var av den familien, helt konge <3<3 de digga jeg ;)

    ReplyDelete
  3. Åh så flotte bilder! :) Alle sammen... ;)

    Suss fra meg.

    ReplyDelete