.

Wednesday 13 January 2010

Det nydeligste jeg vet (nesten)


Da jeg var hos Solveig om Søndagen så klarte jeg ikke å la være å ta fram kamera da Maja hentet to av kattungene de har. De er jo bare så nydelige. Det nydeligste jeg vet uten om barna mine. Jeg hadde tatt med meg en av de hjem hvis det ikke hadde vært for at jeg allerede har to kattepuser hjemme. Jeg syntes den grå er så nydelig. Det var ikke kjempe mye lys og jeg brukte ikke blitz så ta det med når du ser bildene. Jeg vet ikke hvorfor men jeg følte for å lage de fleste i B & W. Her er iallefall bildene :

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket







Solveig har det så fint hjemme hos seg!
Her er noen få detaljer jeg tok i full fart før vi reiste til Ski for å kjøpe kamera til Maja på Mandags morgenen.


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Håper det går bra Solveig? :)


Jeg pratet med mamma i stad og vi var veldig enige om at vi skulle ønske vi kunne tømme huset for ting og bare kjøpe alt nytt. Vel det får bli i det små og et rom av gangen tenker jeg. Vi har akkurat kjøpt litt ting til barnas rom og jeg skal snart male litt. Gleder meg til det.

Vel i kveld er jeg alene hjemme så jeg bare sitter og koser meg og gleder meg til Lørdag. Da skal jeg og Mr.J til Lillestrøm på fotomesse. Jeg gleder meg sykt til å sprade rundt og bare tenke foto. Jeg spurte mamma veldig pent om kanskje ho kunne ha barna over natta og snill som ho er sa hun ja! Så vi skal overnatte på Grand Hotel til Søndag.


(Bildet er lånt fra denne siden :Grand Hotel)

Gleder meg:D

Ha en god kveld !

6 comments:

  1. Åååååh gud så nydelige katter!! ble helt syk jeg nå... vil ha pus!! :)

    ReplyDelete
  2. Kattunger har det uskyldige blikket som nesten får meg til å ville ha en katt. Selv om jeg missliker voksne katter. Så må jeg innrømme at det er ganske vakkert med kattunger.

    ReplyDelete
  3. Så koselig at du postet de bildene! Ja, er de ikke søøte? :D Blir skikkelig morsomt med de fotodagene sammen snart! Det må vi få til! Vil bare si at jeg er UTROLIG fornøyd med kameraet jeg kjøpte!

    SV: jeg logget meg inn på photobucket, men det koster jo penger, så da kan jeg ikke bruke det... Desverre..

    ReplyDelete
  4. Bildene av kattungene ble vanvittig stilige i sorthvitt=) så det skjønner jeg godt at du valgte!
    =)
    masse fiiine bilder!
    Gleder meg til lørdag! klems!

    ReplyDelete
  5. ååå, så utrolig nydelige de er!! :) Skikkelig fine bilder!

    ReplyDelete
  6. Ojojojo-så ikke bildene før i dag!!! så flotte bilder av kattungene, du er så flink!! ps. er det noen som spør, så er de leveringsklare...heheh ;D) Tenktte på dere i helga-håperdu har kost deg masse og bare slappa av og hatt lange late dager ;) klem

    ReplyDelete