.

Sunday 6 September 2009

På Bær Tur




For en stund siden gikk de to største og jeg på en liten blåbærtur i skogen ved enden av veien vår.
Jeg har alltid hatt en lidenskap for å gå i skogen helt siden før jeg kan huske.
Det huset vi bodde i da jeg vokste opp, lå rett ved skogen så det var jo veldig naturlig at jeg brukte mye tid på å gå meg vill i skogen. Jeg kjente skogen ut og inn og elsket å gå vekk fra stien og bare finne veien med retningsansen:)
Jeg lot ofte fantasien løpe litt løpsk når jeg var alene midt inni skogen. Som regel var det enten en flott, løpsk hest eller en stakkar bortkommen hund inne i bilde.Jeg tror jeg så litt for mye på Lassie og Black Beauty serier da jeg var mindre :) he he..
Uansett, mitt mål er å bli flinkere til å ta med ungene ut. De elsker det jo og de har så godt av det. Og kanskje kunne min kjærlighet for skogturer bli fornyet og smittet over på de søte små.





Den hvite katten er bestandig med oss når vi er ute å går tur. Hun er en av klanen kan du si :)






Og Cleo må jo få bli med selvfølgelig :)












Jeg hadde jo selvfølgelig med meg kameraet mitt og de to små hadde hvert sitt lille kamera så de kunne ta bilder også.Her tar Nathaniel og jeg bilder av hverandre.He He..

6 comments:

  1. artige bilder ;) ja det er skikkelig morro å ta med ungene ut i skog og mark i alle årstider, og det er noe som skaper minner for livet !! ;))

    ReplyDelete
  2. Flink jente! Jeg tenkte på siste skogsturen du og jeg og sølvi hadde forrige sommer/høst og savnet det. Kanskje vi skal prøve å få til en ny en igjen snart?

    ReplyDelete
  3. solveig:ja den friske luften o inen andre lyder enn fuglene i trørne og de en lager selv.. nothing like it :)


    monica: jaaaaa.. jeg tenker på den j også. vi må prøve å få til det igjen ja!!!var så koselig! ungene elska det jo. :)

    ReplyDelete
  4. Så artig katt. Hadde en sånn katt som var med på tur før, det er spesielt. Ser ut som den koser seg skikkelig.

    ReplyDelete
  5. dramalamaen: ja det er så koselig:) ho blir med uansett hvor langt inn i skoen vi går!! :) kos det :P

    ReplyDelete
  6. Så kos med tur i skauven! Û Du har vanvittig søte barn!! Så nydelig at de små går rundt med hvert sitt kamera. Sånt liker jeg! Minner meg om da niesene mine var små.. <3
    Du tar kjempefine bilder! KLEM

    ReplyDelete